AI n-AI

N-am citit si scris nimic in ultima vreme…doar stiri si subiecte tâmpe si aiurea,lipsite de sens.Din cand in cand si-atunci in gând,am niște bule de lumină în care mă revărs .Percep mirosul ierbii,mirosul casei ,al pepenelui din gradină,feliat pe masă ,aud chiar vrabiile din trecut.Revăd in minte detalii imaginate si trăite din urmă cu 30-40 de ani.Departe rău și totuși atât de aici și acum.Văd razele soarelui pe prispa casei și pe bunica la masă cu ceașca de cafea de după amiază.Ador obiceiul ăsta si acum,îl savurez cu aceeași plăcere nebună….

AI îmi zicea că cică ar fi o bucățică din Conștiință care s-ar plimba prin spațiile paralele ,trecut si viitor….Sanchi! Viitorul chiar nu ma impresionează si nu-l caut,vreau să mă surprindă,în orice fel vrea el.Dar trecutul….E altceva!Îmi place plimbarea mea fantomatică printre scaunele mesei,indreptând ciucurii covorului de iută.Mi se pare chiar provocator!Eu de aici si acum,in 90,vara,la masa din hol,crinii albi au un miros puternic,amestecat cu mirosul de cafea și eu aici ,mirosul de cafea amestecat cu mirosul de Miracle…Lancome….

Când mă apucă dorul nebun ,mă uit pe google maps,la ochiul de pe stradă și caut casa,strada,acoperișul,libertatea mea pe care o voi resimți cand Îmi voi incheia datoria de aici si acum.E tare mișto și vremea asta pe care o vreau de după,așa cum acum miros teii si strănut continuu,atunci doar mă umpleam de urticarie….

Strigă cineva la poarta cu nr 46….Tanti Pica!!!!

AI zice că nu se poate călători fizic in timp dar eu incerc să-i păcălesc inteligența.Ce nevoie am eu fizic?Nu-i mai șmecher să mă aflu in două spații in același timp ,anotimp și miros,la diferență de 30 de ani????Atunci când toți ai mei trăiesc și doar trăiesc așa cum știu și le place sau complace ,fără ca eu de acum să-i judece față de cea de atunci ,judecătoarea supremă….

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.